anneeeee111 bizde karton bardak kullanıyoruz ama yine de bulaşıyor ya dün de bulaştı bugünde sık sık altına da bakıyoruz bi anda dolduruyor benim bebeğim zaten hep üstüne bulaştırırdı ellemek istemediğimiz için silemiyoruz da ıslandıkça da iyileşmesi uzayacak diye korkuyorum 😔 günde 3 kere baticon yazmıştı daha fazla mı kullanalım