Kesin korunma yöntemi değil benim bebeğim küçükken 3 kere çok saçma ve hiç beklemediğim anda yırtıldı yüreğim durdu hamile kalırmışım kalmaz mıyım diye kalmadım ama prztfle korunmaya devam ettik bebeğim büyüdü biraz 2. Çocuğu da istiyorduk ama ne zaman olursa olsun mantığındaydık ve 4. De hamile kaldım Şuan bu bebeişimi doğurduktan sonra Dr kontrolü altında korunacağım