Mislina01 Elfemir canım bizde suan yaşıyoruz bebegim zaten çok iştahlı degil 10 gündür de zar zor emziriyorum oda 5 dk en fazla emiyor çok aglıyor emmek istemiyor bende bugün pes ettim gündüz sagıp vericem gecede emzirrim artk 😔
Elfemir Mislina01 Allah yardımcımız olsun🙏🏻Sağıpta vermek mantıklı geliyor, süt varken beslememiz gerekiyor.. sütüm gelsin diye takviye alıyorum beslenme uzmanına bile gittim.. onu aştık ama şu meme reddine bir çözüm bulamadık henüz ☹️
Minahanzade Elfemir 1-2-3-6-8 ay sonra bile tekrar memeye dönebilir. Mutlaka dönecektir pes etmeyin emzirmekten asla vazgeçmeyin. Biberonla da verin ama emzirin de aynı zamanda.
Elfmrt Elfemir açıkınca her türlü içiyorlar canım benımkıde 10 dk 5 dk emıyor bazen 3 kere cekıyor zorluyorum almıyorsa daha vermıyprum yarım saat sonra yenıden yani böylelikşe emıyor
Elfemir Elfmrt Aynı durumdayız 5-6 dk yı geçmiyor ağlama krizleri geliyor arkasından, karnı aç olduğu için uykuya da dalması zor oluyor.. dalınca hemen emziğini alıp memeyi veriyorum başka çözüm bulamadım 🥺
Elfemir Mervan3312 aynen karma aşıdan sonra bizde meme reddi başladı tesadüf de olabilir, bilemedim.. uyutup uyku arasında 10 dk emiyor bırakıyor, biberona geçmeyi düşünüyorum bide öyle deneyeceğim.. ayakta verdim az önce 6 dk emdi bıraktı😞
Mervan3312 Elfemir tesaduf degil canm ben emzirmr danismanina sormustum o dedi asilardan sonra oluyo ayakta salllayarak ver diye ama yinede almiyo ben suan kasikla veriyorum 1 ay kdar daha almazsa biberina gecicem bnde insallah sutumuz azalmaz
Mislina01 Elfemir valla ben çok ugrastım emmiyor uyanıkken bende sadece gece emziriyorum gündüz sagıp veriyorum
Daisyy Elfemir biberon yerine artık alıştırma bardağı kullanabilirsiniz. Yumuşak silikon küt uçlu ve damlatmaz olmalı alıştırma bardağı. Sanırım mamajoo ve wee baby bu şartları sağlıyor. Meme reddi yapmıyor bu şekilde. Biberondan iyidir.
Mervan3312 Daisyy benim bebegmde 3 ay 5 gunluk alistrma bardagi icin erken degilmi yoksa bende basliyayim
Naz5558 Asaf01 bir haftalık bebeğim. Sütüm gelmediği için bi süre biberon verdim avent. Ama bugün beni emmedi hiç .biberon alıyor çok rahat ,beni reddediyor zor tutturdum göğsümü..
Asaf01 Naz5558 göğüs ucu ile bir süre aldıktan sonra normal alması lazım ama her bebek farklı olabilir
Defnecikkk Elfemir ona ne zaman versen alır ac olmada da yer 2 aylık bebekler doyduğunu anlamazmış ben kızıma iki göğüs verdiğimde yiyor ama sonra kusuyor mesela fazla geliyor. Benimki genele 10 dakika emer ondan sordum
Zeliha24 Elfemir benimki 5 dk bile sürmüyo herşeyi yaptım valla yok çok inatçı acıkıyo hiç bişe ağzına sürmüyo kaşıkla veriyom yok şırıngayla veriyom yok biberon veriyom yok ben daha karnı doysun da nasıl doyarsa doysun moduna geçtim bu ara bende biberon vericem bu gidişle 3 aydır çok yıprandım bi yere gitmeye korkuyorum acıkır emmezse uyanıp emmezse ne yapacam diye
Daisyy Mervan3312 hayır 3 aydan sonra kullanabilir diye biliyorum ben kullanabilirsiniz zaten hemen öğrenemiyorlar onunla içmeyi şimdiden deneyin
Banucicek09 Eda3536 plips avent göğüs ucu deneyin benimde göğüs ucum yoktu kızım ememedi başlarda onu taktım 3 ay öyle emzirdim sonra kendiliğinden çıktı ucu normal emzirmeye devam ettim
Eda3536 Banucicek09 göğüs ucu denedim ama bu markanın değildi en yakın zmanda alıp denicem sağol canım 🙏🏻
Ayse-1987 Elfemir benimde oğlum 3.5 aylıkken başladı öne reddi yaşamaya suan 4 aylık hala devam ediyor ben normalde meme mama olarak gidiyordum gündüz kucağımda evde gezdirerek emziriyorum gece zaten uyku sersemi oluyor emiyor ekstrada mama veriyorum Sagıp vermeyle belli bir zaman sonra süt kesilebilir
Gulfem07 Eda3536 valla meme ucu hiç önemli değil aslında benimde yok ama geceleri ağzına tıkıyorum bağırış cigiris cekistiriyor çeke çeke çıkartıyor hâlâ memeye alışamadık dün çok güzel emmişti bugün yine aynı 🤦♀️
Eda3536 Gulfem07 benim de aynı canım artık çekiştirmekten bi hal oldum tutuyor az emiyor sınra uç kacıyor bağırıyor ağlıyor bi hal oluyor çocuk 😏