Annemde yıkamayın dedi akşam ezanından önce yıkıyoruz sabah suyunu ağaç ya da çiçek dibine döküyoruz. Yarı kırkı çıkana kadar da yanında hep biri vardı bebeğin yarı kırkından sonra yavaş yavaş ayrılıyorum yanından işim uzun sürecek gibiyse de sürekli gelip kontrol ediyorum. Büyükler söylüyosa illa bir bildikleri vardır . Yapmaktan zarar gelmez.. kırkı çıktıktan sonra zaten her şey normale biniyor