Merhaba kızlar oğluma 3 ay önce tuvalet eğitimi verdim çifte sorun yok çok şükür gece de gündüz de arada kaçırma oluyor ama o kadar olur gel gelelim cocuk bir türlü kakasını ogrenmiyor tuvalete yapmıyor anlıyor ama yapmıyor 3,4 kere anca yapmıştır bu zamana kadar hep altına yapıyor Bi akıl verin cizgi filmler alistirma kilodu herseyi denedim yok cocuk rahatsiz olmuyor