benaslindayohum_ Kızlar işe ne zaman döndünğz ekonomi beni çok zorluyor 🥹 bebeğim daha 15 aylık başlamak istesem 2 haftaya iş bulurum ama vicdan yapıyorum 😳
ASnowflake benaslindayohum_ yaşına girince başlayacağım ama gönlüm hiç bırakmak istemiyor ama bir yandan çalışmam gerekiyor son 4 ayım 🥲
denizalismom benaslindayohum_ babaannesi bakıyor. İlk günler çok zor oluyor. Yarım gün çalışıyorum ben o yüzden biraz daha rahatım
meltemtrkl En erken ben mi başlıyorum ya 😅 Henüz 4 aylık haftaya başlıyorum.. Babanesi bakacak. Ve tam zamanlı çalışacağım.. Hayırlısı