Hanımlar kızım 19 aylık yaklaşık 10 gün önce tuvalet eğitimine başladık. Başlarda çok güzel ilerliyordu lazımlığına yapıyordu kaka yapmada da sorunumuz yok ilk günden itibaren yapıyor. Ama 2 - 3 gündür kaka dışında lazımlığa oturmak istemiyor altına yapıyor hemde gece gündüz. İlk zamanlarda gece 12-1 civarı wc ye kaldırıyordum biraz ağlıyordu mızmızlanıyordu ama yapıp tekrar uykuya geçiyorduk sonra yapmaz oldu çiş yok diyor sonra altına kaçırıyor. Bu durumları yaşayan oldu mu, nasıl çözüm buldunuz? ( Oyuncaklarına yaptırtma bahanesiyle de götürüyorum çişini tutuyor bazen)