4 aylık kızım geceleri kıvranıyordu ozellikle sabaha karşı ve birde ishali vardı. Bende doktor kontrolünde bunu dile getirdim muayene etti bagırsak enfeksiyonu olmus olabilir dedi tahlil yaptı ve öyle de çıktı ilac tedavisine basladık simdi . Bebegi geçiren var mı ? Nasıl geçti neler yaptnız