Kızlar 4 aylık bebeğim var ve emziriyorum. Doğumdan sonra 7 kilo gitti gerisi kaldı. Ekmek yemiyorum ve hala veremiyorum gün içinde zaten aktifim. Napabilirim yani diyetisyene gitsem emzrirken zayıflayabilirmiyim sütümde azalma felan olurmu. Yardımcı olursanız sevinirim