ipeksibel yoyko bear kullanıyoruz. İsofixli, 0-36ay kullanılabilir. 360*dönebiliyor. Dikeylik için 5kademesi var. İçinde boyuna göre yastıklı alanlar var. Örneğin ilk yastık 74cme kadar sonra onu çıkarıp ikinci kısma geçiyor bebek. Ama ilk kademede kafasını koyduğu yer çok çok dar. 74cme kadar kafasının oraya sığması imkansız. Yastığı çıkarıp ikinci bölüme geçtik bu defada baş desteği kalmadı. Uykuya geçince kafası yamuluyor çocuğumun 🤦🏽♀️ ek yastıkla destekliyoruz artık. Onun dışındaki özelliklerinden memnunuz