Kızlar normalde böyle şeylere inanan biri değilim. Annem su verelim, zeytinyağı verelim bir çay kaşığı dediğinde deli gibi karşı çıkarım, kavga ederiz. Dün bebeğim çığlık kıyamet bağırıyor. Karnı tok, altı temiz, gazı yok. En son bebek görmeye halam geldi. 8 yaşında yetim kalınca 7 aylık kardeşini büyütmüş, 8 torun büyütmüş ve hala da torunlarına bakan biri. O yüzden içim bir tık rahattı. Kadın aldı çocuğu kucağına, meğer geyrek batması ya da eğe batması denirmiş, öyle olmuş. Çocuğu yüz üstü yatırıp zıt kol ve bacakları arkadan birleştirdi sadece. Çocuğumu bir görün sakız gibi oldu şak diye kesildi ağlaması. Daha 1 aylık, sabaha kadar öyle güzel uyudu ki, bezini alırken bile dağılmadı uykusu. Bir de biz kundak yapıyoruz sanmışız ama kundak değilmiş o 😂 Çocuğu dürüm yaptı adeta, ayakları da dümdüz kalacak şekilde kundağa düğüm attı. Az önce de doktorumuzun yanından çıktık, diyor ki ne kadar keyifli bir bebek.😁 Dün olanları anlattığımda kalça çıkığı olan bebeklere aynı müdahalenin yapıldığını, bilgili biri yapıyorsa sorun olmadığını söyledi. Yani bence arada büyüklerin sözünü dinlemek gerekiyormuş, varmış bir bildikleri. Ben 1 ay sonra ilk kez uyudum şakasız