emirasafmomm 4 ay atağı zaten zorlu olacak bebek ettafı tanıma sürecine gireceği için emmede azalma olabilir ama bu süreçte bir de meme reddi yaşamak istemiyorsanız biberonu kesinlikle bırakmanız lazım, biberonla memenin akşı hızı farklı olduğu için memeden emmek istemeyebilir. Mamayı kaşık, şırınga vb başka bişeyle verebilirsiniz