Kızlar günaydın. 2. Gebeliğim sürpriz bir gebelikti. Pazartesi sezeryan Olcam. İlk doğumumdan sonra çok sıkıntılar yaşadım yoğun bakımda falan yattım. Gün yaklaştıkça yine aynı şeyleri yaşar mıyım diye düşünmeden duramıyorum kimin duası kabul olur bilinmez bana dua edin 🫣🫣