Herkese merhaba kızlar Bebeğim 7 aylık alttan bir tane dişi çıktı çok dirençli asla düşmeyen Bir Ateş olunca doktora götürdüm ve kulağında enfeksiyon var dedi Augmentin antibiyotik başladık Bugün 3.günümüzdeyiz sanırım enfeksiyon boğazına da indi ve bu gece burun akıntısı öksürük başladı Serum fizyolojik ile burnunu yıkıyorum soğuk buhar veriyorum sarımsak ve Zeytinyağı ile kür yaptım ayağımın ağzına sürüyorum ilaçlarını kullanıyorum ama hala aynı çok korkuyorum Canı Yanıyor belli huysuz baya 🥺yapmam gereken başka bir şey var mı Bana önerebileceğiniz bu durumu yaşayan tecrübeli anneler önerilerinizi bekliyorum