3 ay 19 günlük bebeğim. 20:00 da sorunsuz uyuyor. 1 saat sonra uyanıyor. Kucağıma alıyorum meme veriyorum tekrar uyuyor. Sonra her 2 saatte bir uyanıyor. Normalde 7 de uyanırdı hep. Bugün 5te uyandı. Ve gece boyu toplam 5 kere uyandı. Her seferinde meme ile geri uyuttum. Meme vermeden ne yazık ki uyutamıyorum. Eğer bu 4. Ay atağı ise nasıl alışırsa öyle devam eder diyorlar ama ben ne yazık ki meme vermeden uyutamıyorum 🥹