ogedayy Bebeğim rota damlasından sonra bir uyku halinde bir sorun mu var acaba normalde sabah 6:30′da uyandırdı saat 8 oldu yatıyor hala
bucocukac_ ogedayy bebek olmakta zor 😬 uyusan dert uyumasan dert. Uyandıktan sonra devam eden bi uyku hali varsa götürün ama şimdi kontrol ederek dinlenmesine izin verin