Arkadaşlar merhaba, bebeğim 14 günlük son 4 gündür memede uyuyor yatağına koydugum an uyanıyor doymuyor mu acaba kaka cis düzenli doymasa bile onlar olur mu nasıl anlarım uykusuzluktan kendisi de bende mahvoldum emdiginide kusuyor kime sorsam söylesem normal şuan diyorlar bu durumu yaşayan var mı skntisi baskq bişey mi çözemedim gazı falanda çıkarınca yine iyi uyumuyor