minerginnn Kızlaaar emzirme dönemindeyken kolejen kullandınızmı sabaha ben pert uyanıyorum ağrılarımdan ne iyi gelir sırt ağrısı özellikle
ezgikrby minerginnn 6. ayı geçtiği için ben kullanmıştım 8. ayda başladım sırt ağrım için çok iyi gelmişti hatta şu meşhur kiperinkini 1. kutu bitikten sonra 1 ay ara verdim 2. kutuyu almıştım
minerginnn ezgikrby ya daha küçük benim bıdık 4 ayına girecek önünüzdeki ay bende düşünüyorum çünkü ağrım oluyor spora bağlıyordum ama değil bildiğin vücudum dökülüyor