Bebeğim 9 aylık. Yine boğazları şiş. 9 ay içinde 3. Bu boğaz enfeksiyonu yaşaması. Yani ben mi bakamıyorum bu çocuğaa ben mi beceremedim bakmayı anlamıyorum. Sürekli sağlıklı ne varsa yediriyorum ilik suyuna kadar haşlıyorum. her gün dışarı çıkartıp temiz hava almasını sağlıyorum. Ama neyi yanlış yapıyorum bilmiyorum. Dün iştahsızdı zaten diken üstündeydim belliydi böyle olacağı. Duş aldırdım calpol verdim geçmezse doktora götüreceğim..