Ben bir kutu aldım iki aylıkken. Dr kontrolüne gittiğimizde dr onu kullanma iyi bi mama değil dedi. Benim de hiç içime sinmedi döktüm yarım kutu kalmıştı. Bi de bu aralar doktorların inek sütlü mamaları tercih ettiğini de görüyorum. Keçi sütü meselesi sadece reklam amaçlı hiçbir farkı yok diyorlar ama siz bilirsiniz tabi🤷🏻♀️