Ceysima Annelerim 6aylik olduk 2 numara geçiş yapacağım 2 çeşit var 2 numaradan siz hangisini kullandınız meme+ mama diye gidiyoruz arada ki var birinde prebiyotik ve probiyotik var ama 1 numara en yakın tad hangisi acaba şimdi alırım içmez kafam karıştı
Aselinannesi0655 kevserhmz nasıl bi alerji acaba bende hip kullanıyordum sma aldım şuan vücudu 6. Hastalık gibi isilik gibi ondan mı acaba
Ceysima Aselinannesi0655 ama optipro değişti alerji için OMEGA yağı çıkarılmış gri kapak eski olan üretim sarı Kapak yeni üretim
kevserhmz Aselinannesi0655 valla yüzü saç dipleri kolları bacakları sanrsın çocuk su çiçeği dersin kırmızı benek benk oldu hemen bırsktm
Aselinannesi0655 kevserhmz bizde de oldu ama ben günde 1-2 ke veriyorum dün olsu bayadır veriyordum. Hemen tepki vermedi bi kaç gün sonra verdi