Kızlar merhaba dün pedagog gittik kızımın vurma davranışı vardı 18. Aydan itibaren ve hala devam ediyor ne yapabiliriz nasıl davranmalıyız diye ve alıcı dilinin yaşıtlarına göre çok ileride olduğunu, anlatamadığı için kendini sinirli olduğunu öğrendik. Buna bağlı olarak tırnak yeme huyu da gelişmişti. Her neyse sorum şu ki 50 kelime+ hayvan sesleri var fakat cümle kurmuyor henüz neler yapabilirim dil gelişimini desteklemek için tavsiye verecek var mı ? Haftaya dil gelişimi programına katılacağız bu arada o zamana kadar bir şeyler yapmak istiyorum çok üzgünüm kızlar :/