Esleminannesi34 bizde ay sonu 13 aylık olucaz yaşından 2 gün önce bir tane dişi çıktı aşı olmaya gittiğimizde hemşiremiz doktora götürmem gerektiğini söyledi ama ben biraz daha beklemeye karar verdim damakları şiş bir tane köpek dişi çıkıcak 15 gündür uğraştırıyor onun çıkmasını bekliyorum eğer çıkmazsa o zaman götürücem