mervee345 Kızlar bugün saçımı boyadık evde ama alnıma gelmiş biraz ne ile çıkart bu boya bilen bacılar bi yazıverin🥰
arenbeyinannesi mervee345 Canım sonrasını bilmiyorum ama boya yapmadan öncesinde alnına, kulak çevresine ve ensene vazelin sürersen boya kolay çıkıyor aklında bulunsun 🌸🥰
irakm06 mervee345 yüz temizleme suları oluyor ya, pamuğa biraz fazlaca döküp biraz bastırıp silebilirsiniz. Ben de o şekilde çıkarıyorum, rahatlıkla çıkıyor.
MnkKrtl mervee345 evet bi kere ben saçını boyadığımda denedik çıktı ama asetonu denemedim teyzem demişti pamuga sürüp siliyorum çıkıyo diye. Külüdi pamuga koyup silince çıkıyo
tuba9219 Ablamın saçını kuaförde boyatmıştık sigara külüyle çıkarttılar boya değen yerleri kızın anlı kıpkırmızı olmuştu bence cildiniz hassassa sakın yapmayın
tuba9219 😊 çıkarırsınız bencede emzirirken boyayabilir miyim acaba benimde dip boyam çok geldi ama bebeğim 3 aylık
mervee345 tuba9219 benimki 6 aylık kuaförüne sor aşko bence benim boyamı kuaför ayarladı bişey demedi