Merhaba hanımlar bebeğim 26 günlük emziriyorum, bir memeyi 15-20 dk veriyorum alırsa diğer memeyi de veriyorum. Sonraki emzirmemde diğer memeye geçiyorum. Önsütü çok mu alıyor sonsütü de alıyor mu kafam karışıyor. Emzirme danışmanı bir memede 15-20 dk kalsın en fazla dedi bu durumda eğer iki memeyi de alırsa toplam 40 dk emiyor yoksa 20, yeterli mi siz nasıl yapıyorsunuz