Kızlar benim bi amcam var. 3 yıl önce ev almak için bileziklerimi istedi. Ben de verdim çünkü onu da yengemi de çok severim, o yüzden gönül rahatlığıyla verdim yani. Bugün altınlarımı getirdi. Ben ona 6 bilezik vermiştim 25 gramdan. O da bana 25 gramdan 6 bilezik ve bir tane Reşat altın getirdi. İşte dedi bu sana hediyem olsun, kaç senedir altınını bekletiyoruz işte hiç sesini çıkarmadı falan. Ben de eşim de kabul etmek istemedik ama verdi çıktı gitti. Onu oğlunun da düğünü var 2 ay sonra. Eşim de diyor ki o Reşat altını hediye olarak oğlana takalım, üstümüze hak kalmasın, sanki faizle vermişiz gibi olmasın falan. Açıkçası aklıma da yattı yani. Ben amcamdan öyle bir hediye beklemedim zaten 2 kızıma da yarım altın takmıştı. Sizce de öyle yapmalı mıyız