Merhaba sevgili anneler, bebeğim 3,5 aylık sadece anne sütü ile besleniyor. Kabızlık sorunu yaşıyoruz biz fitil atmasak asla kakasını yapmıyor bu 6-7 günü bile aştığı oluyor ki çocuk artık çok fazla huzursuz olduğundan mecburen fitille yaptırıyorum acaba diyorum ıkınmayı mı beceremiyor aynı durumu yaşayan annelerimiz var mı nasıl bir çözüm bulabilirim.. yediklerime de dikkat etmeye çalışıyorum ama bir türlü düzelmedi :(