AnnaGloria oioi almadim markaya para vermemek icin. E bebekten aldim. Her ogun hala daha catal kasik koyarim. Kendim kendim diye yemek istiyo en bastan beri blv ilerledik. Bu anaokulu cocuklarinin boya onlukleri oluyo ya muşambamsi tarzda onlardan aldim giydirdim, yere plastik masa örtüsü serdim. Kendi yemek isterken bende kasigina destek veriyorum yardim isteyince. Arada masada kucuk tatli kasigindan bi tanede bende var onla veriyorum desteklemek adina.