Ben de almıştım ama herşeyi uygulamama rağmen benim sütüm artmadı. Çünkü zaten çok emziriyordum ben, dediği çayları yiyecekleri yedim içtim. Mama kullanmayın gerek yok demişti fakat bebeğim 10 gün boyunca kilo almamış aynı kiloda kalmış. Doktor tekrar mama ya da sağdığın sütü her emzirme sonrası ver dedi. Yazıştık sağolsun yardımcı olmaya çalıştı ama hala o sayfada gördüğüm gibi 30 ml’den 70-80 ml’lere bi çıkış olmadı bende. Sonrasında kendim her emzirme sonrası sağım yaptım biraz öyle arttı. Sadece düşünmemeye çalışıyorum stres yapmayayım diye. Önerisi olan varsa ben de deneyeyim.