Yine ben 🌞
Kızlar ek gıdaya geçmek üzereyiz hala sebze ile mi yoğurt ile mi başlamaya karar veremesemde galiba yoğurt ile başlayacağım gibi duruyor. Evet gönül isterdi ki güvendiğim açık süt satan bir yer olsun ama maalesef yok. 🤷🏻♀️ Olanları da birkaç kez görmüş biri olarak pek içime sinmedi. Doktorum zaten keçi sütü kullanma demişti 🤨. Her neyse hal böyle olunca market sütüne kaldık. Doktorumuz Yörükoğlunun günlük cam şişede pastörize sütünü tavsiye etti ama üzerinde sadece günlük süt yazıyor pastörize yazmıyor. Sek’in sütü ise karton kutuda pastörize yazıyor ama günlük yazmıyor. Kafam gerçekten öyle karıştı ki. Tecrübelerinize ihtiyacım var. Günlük süt ile pastörize sütün farkı nedir? Sizce hangisini kullanmalıyım?