Kızım 7 aylık. Toplam dört dişi çıktı . İki tanesi alt, orta da çıktı. Fakat üstte olanlar daha ortadaki dişleri çıkmadan yanlardaki dişi çıktı. Yani yan kesici dişleri çıktı. Hiç böyle olan oldu mu? Yoksa gereksiz bir diş mi şimdiden çarpık mı olacak dişleri? Hiç görmemiştim böyle bilgisi olan yazabilir mi?