2 aylık bebeğim var ilk 3 gün emzirdim yavrumu, sonra ben bir ay hastanede yattım bağırsaklarım düğümlendi sezeryan yerim apse yapmış derken bir ay oldu beraberiz evde mama içti bu süreçte mememi itiyor sütümü sağıyorum az geliyor mememde aglayıp ugunuyor bende gögsümü emsin istiyorum sağım yapıyorum ⅘ kez günde iki gögsüm 15 cc geliyor bazen tek gögsüm 30 cc az hep sütüm oysaki dereotu e bebe malt içecek rezene yulaf ezmesi yulaflı büskivi su her şeyi denedşm bir ay mücadele ettim kendimi yetersiz hissediyorum bugün çok ağladım hala da iyi degilim içim huzursuz bir şey olcakmış gibi hissediyorum boşluktayım