caspermama biraz geç oldu cevabım kusura bakmayın öncelikle.. ben yenidoğan döneminde 3 aya kadar o kadar uykusuz kaldım ki Allah günah yazmasın neden çocuk doğurduğumu bile sorgulamıştım o anki psikolojiyle sonra yanıma yatırmaya başladım tesadüf eseri baktım aaa uyuyor sabaha kadar neredeyse yani uyandığı çok nadir tamam dedim yanımda on numara yatsın 1 ay yattı 2 ay 3 ay aa olmuyor böyle dedim 3 kişi bi yatakta olsa bile diken üstündesin kaliteli uyuyamıyorsun sadece gözlerin kapalı ne kadar uyusanda uykunu alamıyorsun ayırıcam gerekirse her gecede 20 kere uyanıcam dedim 7 aylık oldu bebeğim bilerek 1*2 lik yatak aldım emiyordu o zamanlar emzirerek uyuturum çok ağlarsa yanına yatarım hemde çok uzun vadeli kullanır dedim iyi ki yapmışım varya o kadar rahatladım ki 1 ay falan alışma süreciydi geceleri bazen uyanıyordu pışpışlayarak geri uyutuyordum dişten Allah için deli gibi çektim, çekiyorum diyemem ama nadiren sancısı olduğunda hala uyumak bile istemiyor o ayrı ama genel olarak misal 11-12 de yatıyorsa bazı geceler 1-2 kere belki uyanıyor şuan emziği düştüğü zaman bazı geceler sabah 10 a kadar hiç uyanmıyor kızım şuan 16 aylığa doğru gidiyor kusura bakmayın biraz uzun oldu detaylı anlatmak istedim