Oğlum 7 aylık hep emdi hala da emmeye devam ediyor, mama hiç kullanmadım ama sağdığım sütleri arada biberonla veriyordum, emzik falan da tutuyordu sadece gece uyurken. Ama şu son bi aydır ne biberon ne emzik kesinlikle ağzına almıyor, fikri olan var mııı ne yapabilirimmmm🥹