Merhaba canlar ♥️
1 aylık kızım var ve size iki adet sorum var;
- Oda sıcaklığı ne kadar olması gerekiyor?
- kıyafetleri için dalinin sıvı deterjanını ve yumuşatıcısını kullanıyorum sizce iyi mi yoksa değiştirmelimiyim, eğer değiştir iyi değil diyosanız lütfen öneride bulunmayı da unutmayın 😌
şimdiden çok teşekkür ediyorum 🥰