irem_19 3 yaş var 2 kızımın arasında. Kendi açımdan söyleyim önce büyük kızımın tam odasını ayırmıştım, sütten kestim, bezi bıraktırdım artık aaa ne güzel böle rahatmış dediğim zaman tekrar başa sarmak beni inanılmaz zorladı. Arada 5 6 yıl olanları düşünemiyorum o daha zor olur eminim. Belki 2 yaş fark iyi olabilir eğer destekçinde varsa arayı uzatmamak mantıklı. Çocuklar arasında ilk etapta büyük kızım tam anlamadı kardeşin ne olacağını hayatımızın nasıl değişeceğini falan ilk 5 ay varla yok arasıydı onun için. Ama sonrasında farkına vardı tabi hatta kreşten aldık kardeşiyle bizi evde bırakmak istemediği için. Araları iyi maşallah yeni yeni oyuncak kavgası başladı. Şuan 8 aylık küçüğü ufak tefek sorunlar elbet oluyor ama ablası büyüsün diye çok heycanlı umarım en yakın arkadaşı olurlar birbirlerinin