Kızlar bebeğimi hem anne sütü hem de mama destekli besliyorum. Fakat ortada bu kaka durumuyla alakalı çok karışık şeyler söyleniyor. Beniö bebeğimde genel olarak huzursuz bir bebek. Bebek kakası nasıl oluyor? Zaten sadece sıvı beslendikleri için kakaları sıvı olmaz mı? Süt kesiği gibi de oluyor. Sarı renkte benim bebeğimin. Yani anormal olan kaka nasıl oluyor anlayamıyorum