DorukSeyda bugünlerde çokça karşıma çıkan bi tarif var , ben de denemeyi düşünüyorum. İnternette aratınca hemen bulursunuz muhtemelen. Yumurta sevmeyen bebek için birebir olabilir. Haşlanmış yumurta ile puding yapıyorlar ve her deneyen de beğeniyor, içinde yumurta olduğu farkedilmiyormuş, kokusu ya da tadı gelmiyormuş. Kulağa ilginç geliyor ama deneyeceğim çünkü her deneyen memnun.
Meyve yemiyorsa da yine kendim yaptığım bir tarif var. Muz , avakado, doğal bal, toz kakao ve ceviz, badem , fındık gibi istediğim kuruyemişleri robottan geçiriyorum. Tam puding kıvamında oluyor ve bebeğim kaşık kaşık yiyor. Siz isteğe göre içeriğe ekleme çıkarma yapabilirsiniz. İlerde bu karışımı dondurma kalıbına döküp buzluğa atıp, dondurma olarak da yedirmeyi düşünüyorum. Çünkü olabildiğince dışardan dondurma yedirmemeye çalışacağım. Ne zamana kadar erteleyebilirdim bu durumu o kadar kar gözüyle bakıyorum.