Kızlar bebeğim iki gün sonra 7 aylık oluyor süt alerjisi var doktor alerji maması verdi 20 gün önce. şimdiye kadar mama hiç yemedi ilk doğduğu bi iki gün arada verdik onu da kustu ek gıdaya çok açık değil o yüzden açıkçası mamayı içsin istiyorum ama almıyor gece uykuda verdim fark etti emzirme destek sistemiyle vereyim dedim almadı bardaktan içmeyi seviyor bardağa koyayım dedim yine almadı acaba alışır mı bu saatten sonra