germophepe [silindi] o gün bıyıkları 3 . Aydan sonra bi ağda yapayım dedim ağda yapışmaz mı bıyıklarıma bi hafta öyle yaralı gezdim her görende soruyordu noldu diye bıyıklı daha güzeldim galiba
ceylintoprakmomy [silindi] Ayyyyy harikasın bende artık düşünüyorum ben hiç boyalı saç sevmem eşim seviyor diye yapıp uğraşıyorum… şimdi yıka çık missss gibi param da cebimde 😘😃😃