ksena aşkım ne kadar güzel bir annesin sen ya 🌺 bu kadar detaycı ve derin düşünüyorsun . Elinden geleni yapıyorsun zaten hiç emmiyo diyip sağım yapmayadabilirdin,uğraşmayadabilirdin, oğlum emmedi ucu yoktu 2 ay hem sağdım hem emzirdim gece kalkar sağardım hatta sonra memeye döndük bir anda emmeseydi yapacak bir şeyim yoktu çünkü elimden geleni yapmıştım ben artık Alacağını almış zaten 10 ay yeterince içmiş içeceğini 🩵