asenakm Merhaba hanımlar, günleriniz nasıl geçiyor. Neler yapıyorsunuz? diş çıkarma sürecinde bebeğim huysuz olduğu için boş vaktimde yemek anca hazırlayabiliyorum. Sohbet edelimmmm 💃😍😘
ea_aylms6 asenakm vakit mi var ki geçirelim😂😂 32 günlük bebeğim var ve çok yoruyor gündüz hiç uyumuyor 12-13 saat ayakta kalıyor ve sürekli bebişimle ilgileniyorum
elisa2705 asenakm Havalar burda birden soğudu parkada gidemiyoruz valla oyun oyna biraz salıncak yıkama uyuma öle geçiyor günler
Rez asenakm 3 yaş kızım 7 aylık oğlumla günlerim hep parti modunda 😅😅 nasıl geçiyor anlamıyorum ama aşırı yoruluyorum, kahvaltıları yemekleri banyoları oyunları parkları derken beş dakika kahveye ayırsam şükür ediyorum ☺️
Tunaveannesi16 asenakm Sabahın köründe güne başlıyoruz oğlumla önce bir oğluma kahvaltı bende kendime kahve hava güzel olursa balkonda değilse salonda yapıyoruz. Sonra hazırlanıp hemen dışarı sitenin önünde turluyoruz çocuklar varsa onlarla takılıyoruz yoksa kendi başımıza top oynuyoruz sonra eve geliyoruz evde oynuyoruz yine bir şeyler yiyoruz. Öğleden sonra uyuduysa harika hemen bir evi toplama modu yemek yapma zamanı. Uyumadıysa kucağımda yemek yapıyorum. Sonra tekrar dışarı çünkü günde 500 kere çıkmazsak olmaz. Akşam yemeği sonra çıldırmacalar kudurmalar en sonunda uyur ve gün biter. Ben hemen bakım yapacaksam bakımımı yaparım güzel bir duş kahve ayaklarımı uzatıp bir şeyler izlerim . bunlar eşim evde yokken olan rutinimiz. Eşim evdeyse hep birlikte kahvaltı sonra onlar oynar ben biraz dinlenirim. Sonra temizlik günü ilan edilir kocam evi süpürür ben bebeğimle ilgilenirim daha sonra ben silerim mutfağı falan toplarım onlar o sırada oynar, dışarı çıkarız . Falan filan diye gidiyor
azraklknn asenakm valla ben genelde kızımla uğraşıyorum kendi kendine oynadığı zamanlar TV izleyip lif falan örüyorum. Temizlik yaparken genelde peşimde dönüyor benimle
BuzluKahve asenakm vakit kalmıyor diyelim. Biri lgs öğrencisi, diğeri kreşe alışma sürecinde. Oğlanı bırak al, yemek yap, kızın öğretmenini ayarla, evin düzeni derken zaman bitiyor. Hala okul düzenine geçemedim.
Yorgun_ana112 asenakm yapma oğlum dur annecim çocuğum azcik dur yavrucum Allah rızası için iki dk rahat tuvalete gideyim diye diye geçiyor 😂