Merhaba arkadaşlar benim 2 yaş 8 aylık bir kızım var en küçük böcekden, karincadan, köpekden vs gece yolculuğa çıkmaktan evden yürüyüşe bile cikartsam korkuyor araba çarpcak diye gündüzleri bile araba gelse kucağıma atlar merdivenden ben ya da babası olmadan inip çıkmaz bazen kucakta inip çıkar müzik sesi bir tık fazla olsun kamyon gibi araçların kornesinden çok korkar kötü bişey de gelmedi bunca zaman başına sadece bir kaç kere böcekten korktu ben de korkarım o yüzden korktu ne yapmalıyım sizce bu normal bir durum mu?