Selmabebesiyle Merhaba hanımlar , yakın zamanda otobüs yolculuğu yapıp annemlere gideceğim dönüşte de bana konserve yapmış onu getirmem gerek . Sizce güzel patpatlansa kırılır mı ?
merkursavascisi_06 Selmabebesiyle kaç tane olacak? Ben yıllarca trende getirdğm ama üç beş şişeydi önce gazeteye sarıp sonra kazaklarımın içinde falan sabitlerdik
1Nisa1merve Selmabebesiyle büyük koliye iyice sarin birbirine değmesin altı üstü sert olmasın kirilmiyo .ilk bagaja verirken kırılır diyin kenara koyar .ben çok getirdim öyle
onay02 Selmabebesiyle Sallanmaktan patlamaz inşallah biraz riskli geldi kaç saat yolculuk yapacaksınız
Duyulurum Selmabebesiyle kolilersiniz güzelce sararak bir şey olmadan gelir. İzmir’den İzmit’e birçok defa getirdik böyle.
Selmabebesiyle merkursavascisi_06 bence 30 tane falan vardır büyük küçük boy karışık . Eşimle yakın zamanda gitseydik arabamıza koyardık ama o iş dolayısıyla gelemiyor . Ben de eğer gidersem memlekete yolculuk 12 saat sürüyor . Acaba patpatanınca uzun yolda kırılır mı bilmiyorum
merkursavascisi_06 Selmabebesiyle hımmm biraz riskli gibi geldi bana çünkü valizleri itip kakabiliyo muavinler . Tecrübesi olab yazsın bakalım üstte kalsın
onay02 Selmabebesiyle kısa mesafeyse sorun olmaz da uzun saatler gidecekseniz hiç riske atmayın bence