aysecos ben vermiştim hatta başta bilmiyordum pamukçuk ne hiç duymamıştım bile çocuğum pamukçuk olmuş kimsede söylemedi onun bile ne olduğu bilmiyordum bende mama içtiği için ağzı beyaz sanıyordum yavrum aylarca pamukçukmuş meğer sağlık ocağındaki hemşire söyleyince doktora götürdüm bir güzelde fırça yedim her beslenmeden sonra 2 çay kaşığı su ver çocuğa ağzı temizlensin mama kaldığı için olmuş suyun yerini ne anne sütü ne mama tutmaz sıcaklarda daha çok ver demişti ek gıda da su reddi yaşamazsın demişti ben o yüzden vermiştim gerçektende su reddi hiç yaşamadım tabi doktorlar kararsız bu konuda kimisi ver derken kimisi verme diyor . . Siz doktorunuza danışın