Huma_kus34 bende hiç istemiyordum ama içten içe oğlumun yalnızlığı beni çok üzüyordu kızımla resmen hayatımıza renk geldi , oğlum çok şükür kıskanç değil aksine kardeşine çok düşkün bayılıyorum bu hallerine 🥰 rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🏻 vaktinide nasibinide en iyi Allah bilir, bize kalsa hiç yapmayız tabi🤣 artık evden kolay kolay çıkmıyorum araba olmazsa tabi zaten çokta cikasim yok😉