Gerçekten artık gece milyon kez uyanmasından gına gelmedi mi size de? Oğlum 14 aylık şu son günlerde o kadar çok uyanıyor ve ağlıyor ki. Geri uyut uyutabilirsen. Bazen de tamamen uyanıyor saatlerce uyumuyor… saçma sapan bi hal almış haldeyiz. Çoğu anneden memeyi kesince uykularının düzeldiğini duyuyorum. E geceyi keselim? Çok mu zor olmaz mı sizce😫