Merhaba, 2 ay 24 günlük bebeğim var. Bugün rota aşısını yaptırdım ve geldikten 2-3 saat sonra ateşi yükseldi. Calpol ile 2 saat kadar düştü sonra tekrardan ateşi çıktı. Doktora gittik ve crp yüksek çıktı. Daha önce aşıyı vurdurup bu etkiyi yaşayan var mı ?