Kızlar bebeğim normalde 9.30-10 gibi uyurdu en geç. 2 aylık olmak üzere oğlum. İki gündüz 9’da uyutmaya başlıyorum ama 11-12’ye kadar uyumuyor. Normalde sallayarak uyuturdum iki gündür sallamayla da uyumuyor. Kucağımda uyutuyorum koyuyorum iki dk sonra uyanıyor. Diyorum herhalde sallammak istemiyor kucak da istemiyor. Yatağına koyup pat pat yapıyorum uyuyor iki dk sonra uyanıyor. Emzik atıyor uyanıyor. Ne yapacağımı nasış uyutacağımı şaşırdım iki gündür. Ne tavsiye verebilirsiniz bana 😔😔😔 onu çok seviyorum, uyuyup sağlıklı olmasını istiyorum ❤️