Kızlar selam 11 günlük olduk sezeryan oldum yaklaşık 4 gün sonra göğüslerim kocaman sepsert oldu sütün indi dediler bir iki gün sonra indi yumuşacık oldu göğüslerim sıkıyorum süt geliyor sağmayı denedim bir kere manuel vardı 20ml falan sap sarı süt sağdım sağsam daha gelirdi ama uğraşamadım yumuşadığı için sütüm azaldı tribine girdim göğüslerim, tecrübeli anneler nasıl oluyor benimle paylaşır mısınız sert ve dolu doluysa mı süt olmuş oluyor